Préstec a domicili

Saps que pots rebre llibres, revistes, CD i vídeos de la biblioteca d’Esparreguera al teu domicili? Si tens dificultats de mobilitat, de visió… truca’ns al 93 777 13 39. Ens oferim a portar-te el material.

Qui hi pot accedir?

Totes aquelles persones amb dificultats de mobilitat temporal o permanent (malalts crònics, persones en període de convalescència, persones amb discapacitats físiques, gent gran…).

Quin tipus de documents puc tenir en préstec i quants?

Tots els documents que prestem habitualment a la biblioteca. Revistes, novel·les, biografies, pel·lícules, CD… Tu tries! Demana el que vulguis del nostre catàleg i intentarem portar-t’ho. El servei de préstec és gratuït. Amb el carnet de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona pots tenir un total de 30 documents en préstec de qualsevol de les biblioteques de la xarxa durant 30 dies, prorrogable per un període igual.

Què cal fer si vull més informació o accedir al servei?

Posar-te en contacte amb la biblioteca a través del telèfon o per correu electrònic.

Una vegada sol·licitat el servei i triat el material, un voluntari col·laborador de la biblioteca te’l portarà al teu domicili. Amb cita telefònica prèvia anirem a recollir els documents i portar-te’n de nous. No dubtis en fer-nos els suggeriments que creguis necessaris ni deixis de manifestar-nos les teves preferències. Si no tens el carnet de biblioteques hauràs de presentar el DNI (o qualsevol altre document oficial) per acreditar la teva identitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *