Torna el Concurs de punts de llibre

Al març torna el Concurs de punts de llibre infantil! 📚 Una oportunitat perquè els infants de 3 a 12 anys donin ales a la imaginació, creïn un punt de llibre i optin a guanyar un obsequi.

➡️Com es pot participar?
A la biblioteca trobareu els punts en blanc, que podreu retornar decorats fins el dia 2 d’abril a les 13.30 h.

Segons les edats dels participants, els treballs es valoraran en Categoria bronze (de P3 a P5), Categoria plata (de 1r a 3r de primària) o Categoria or (de 4rt a 6è de primària).

Els punts de llibre seran exposats a la Sala infantil del 4 al 21d’abril. Cada persona podrà votar només un cop a cada categoria i per votar s’haurà de presentar el carnet de la Biblioteca.

El dia de Sant Jordi farem públics els guanyadors!

Trobareu les bases detallades a l’Issuu de la Biblioteca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *