Exposició “Retrats de la Paraula

Fins al 18 d’abril, a la sala d’exposicions/espai jove podeu veure l’exposició fotogràfica “Retrats de la Paraula”, de Carles Rodriguez Marin.

IMG_6725 IMG_6724

Exposició fotogràfica. Segons paraules de l’autor: “La proposta, és el “retrat”, en l’estat més pur, proper, en blanc i negre; he escollit aquest enfoc per la proximitat, descobrir a la persona, on es veu més despullat, sincer, la sol·litut entre ell i jo, ens ensenya el jo més tímid o extrovertit, el que s’amaga o es mostra al món; sense jocs ni muntatges”.

La majoria dels fotografiats són escriptors pròpiament dits, i altres són periodistes, il·lustradors però tots ells amb el denominador comú del llibre com a mitjà d’expressió en algun moment de la seva vida. Els personatges són: Alfred Bosch, Aleix Saló, Andreu Martí, Arcadi Oliveres, Eduard Márquez, Emili Teixidor, Empar Moliner, Enric Casasses, Eudald Carbonell, Ferran Adrià, Ferran Torrent, Francesc Torralba, Isabel-Clara Simó, Jordi Puntí, Jordi Sierra i Fabra, Kiko Amat, Llucia Ramis, Màrius Serra, Martí Gironell, Miguel Gallardo, Najat El Hachmi, Quim Monzó, Rafel Nadal, Tom Sharp, Tomás Alcoverro, Víctor Amela i Xavier Bosch.

Cada fotografía va acompanyada d’un extracte d’un fragment d’una obra de l’autor.