IV Joc Superlectors 2021 Joves

Bases del IV Joc Superlectors 2021 Joves

Objectiu

L’objectiu del joc és que completeu els reptes setmanals (#dimecresuperlectors) que es publicaran a l’Instagram de la Biblioteca d’Esparreguera (@BibEsparreguera) i/o resolgueu els reptes de les lectures que trobareu a la Biblioteca marcades amb l’etiqueta Superlectors Joves 2021. La temàtica estarà relacionada amb la ciència.

De 1r d’ESO a 2n de Batxillerat.

Requisits

Per optar al premi cal completar almenys els nou reptes setmanals que es publicaran cada dimecres a l’Instagram de la biblioteca o els reptes de quatre lectures proposades.

INSTAGRAM: els dies de publicació dels reptes seran el 30 de juny, el 7, 14, 21 i 28 de juliol i el 4, 11, 18 i 25 d’agost. Per participar només cal seguir les instruccions de cada publicació i escriure un comentari amb la resposta. El termini per respondre acaba el 31 d’agost a les 14 hores.

LECTURES: a la biblioteca trobareu les lectures incloses en el joc. Haureu de resoldre els reptes proposats i omplir el passaport de lectures, que s’haurà d’entregar abans del 31 d’agost a les 14 hores. El passaport només serà vàlid si inclou els reptes de quatre lectures diferents. Cada participant pot resoldre més d’un passaport diferent.

Valoració

Per cada repte resolt la Biblioteca concedirà un punt.

Premis i veredicte

El participant amb més reptes completats correctament guanyarà el premi. En cas d’empat es farà un sorteig. Hi haurà un únic guanyador.

El nom del guanyador o guanyadora del Joc es farà públic el dia 2 de setembre, a les 12.00h.

Comments are closed.