III Joc Superlectors 2020 Joves

Bases del III Joc Superlectors 2020 Joves

Objectiu
L’objectiu del joc és que completeu un repte setmanal (#DIMECRESUPERLECTORS) que es publicaran a l’Instagram de la Biblioteca d’Esparreguera (@BibEsparreguera). Els reptes estaran relacionats amb la temàtica dels Jocs Olímpics Tokyo 2020.

De 1r d’ESO a 2n de Batxillerat.

Requisits
Els participants haureu de completar els nou reptes setmanals que es publicaran cada dimecres a l’Instagram de la biblioteca. Els dies de publicació dels reptes seran l’1, 8, 15, 22 i 29 de juliol i el 5, 12, 19 i 26 d’agost. Per participar només cal seguir les instruccions de cada publicació i escriure un comentari amb la resposta.

Valoració
Per cada repte resolt la Biblioteca concedirà un punt.

Premis i veredicte
Entre tots els participants que completin els reptes es sortejarà el videojoc FIFA 21 i dos llibres de novel·la juvenil relacionats amb esports. En cas d’empat es farà un sorteig, hi haurà un únic guanyador.

El nom del guanyador o guanyadora del Joc es farà públic el dia 4 de setembre, a les 18.00h.

Està previst que el llançament del FIFA 21 sigui a l’octubre de 2020. Un cop el videojoc estigui disponible la biblioteca farà entrega del premi al guanyador o guanyadora.

REPTES:

Comments are closed.