Préstec a domicili

Saps que pots rebre llibres, revistes, CD i vídeos de les biblioteca d’Esparreguera al teu domicili? Si tens dificultats de mobilitat, de visió… truca’ns al 93 777 13 39

Ens oferim a portar-te el material.

Qui hi pot accedir?

Totes aquelles persones amb dificultats de mobilitat temporal o permanent (malalts crònics, persones en període de convalescència, persones amb discapacitats físiques, gent gran…).IMG_4873

Quin tipus de documents puc tenir en préstec i quants?

Tots els documents que prestem habitualment a la biblioteca. Revistes, novel·les, biografies, pel·lícules, CD… Tu tries! Demana el que vulguis del nostre catàleg i intentarem portar-t’ho. El servei de préstec és gratuït. Amb el carnet de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona pots tenir un total de 30 documents en préstec de qualsevol de les biblioteques de la xarxa durant 30 dies, prorrogable per un període igual. Aquests documents poden ser: 15 llibres i revistes, 6 DVD i 9 altres documents (CD, CD-ROM, videojocs, etcètera).

Què cal fer si vull informació?

Trucar per telèfon o enviar un correu electrònic.

Què cal fer per accedir al servei? (prèstec domicili.pdf)

Posar-te en contacte amb la biblioteca  per sol·licitar el servei a través del telèfon, o per correu electrònic.

Una vegada sol·licitat el servei i triat el material, un voluntari col·laborador de la biblioteca te’l portarà al teu domicili. Amb cita telefònica prèvia anirem a recollir els documents i portar-te’n de nous. No dubtis de fer-nos els suggeriments que creguis necessaris ni deixis de manifestar-nos les teves preferències. Si no tens el carnet de biblioteques haureu de presentar el DNI (o qualsevol altre document oficial) per acreditar la teva identitat.