“La Guerra del Bosc” MiniClub: 2017-2018

1Reptes per al 17 de gener: Llegir fins la pàgina 92 inclosa

Prohibit llegir més

Repte 1: Que necessita portar-se l’Agus a les colònies? i tu? Hi ha alguna cosa que no pots oblidar quan vas de colònies?

Repte 2: Quin tipus de Museu visiten en arribar a Verdúria? Quins museus coneixes?

Repte 3: Dibuixa el teu monstre i posa-li un nom

1 Reptes per al 31 de gener: Llegir fins la pàgina 114 inclosa

Repte 1: Com es diu la planta medicinal que fan servir els follets? On la troben? Com funciona? Coneixes altres plantes medicinals?

Repte 2: Qui és John Lennon? Quina cançó menciona en el llibre i quines altres coneixes?

Repte 3: El problema de la moneda recorda molt a….              escrit per….

1Reptes per al 14 de febrer: Llegir fins el final

Repte 1: Com es diuen els dolents d’aquesta història? I que vol fer amb una fada i un follet?

Repte 2: Quina és la solució a la guerra del bosc entre follets i fades? Qui i Com ho han esbrinat?

Repte 3 Parlem-ne: Opinió del llibre