Exposició “Les raons de la cooperació”

Fins al 13 de setembre al vestíbul de la biblioteca trobareu l’exposició LES RAONS DE LA COOPERACIÓ, es pretén crear reflexió i donar arguments en contra dels atacs que qüestionen les polítiques de cooperació al desenvolupament. Es vol, també, donar a conèixer que la cooperació local ha contribuït a la lluita contra la pobresa i les desigualtats i a favor de la justícia social més enllà dels nostres municipis.

IMG_1816 IMG_1814  IMG_1817 IMG_1819 IMG_1831 IMG_1833