Salut i vida natural

La Dieta dels colors: com activar el teu metabolisme i mantenir-te en el teu pes, sa i jove / Montse Folch

44Una dieta senzilla, clara, efectiva i basada en la dieta mediterrània que t’ajudarà a perdre pes al tems que incorpores nous hàbits alimentaris saludables i lluites contra l’envelliment. Salut, bellesa, comoditat, sentir-nos millor amb el nostre cos, rejovenits i més àgils.A què esperes per començar la dieta dels colors i sentir-te millor, perdre els quilos que et sobren i endarrerir l’envelliment?

 

 

Dormir : el mito de las 8 horas, el poder de la siesta… y un nuevo plan para revitalizar cuerpo y mente / Nick Littlehales

8Nuestro estado de ánimo, humor, motivación y desempeño están condicionados por nuestro tiempo de reposo. Toca poner fin al insomnio, y de ello se encarga alguien que ha pasado décadas asesorando a la élite del deporte a adaptarse a su mapa del ciclo de sueño.

 

 

Batuts verds : smoothies, sucs verds, llets vegetals i receptes amb polpa / Carla Zaplana

6Carla Zaplana t’introdueix en el món dels batuts verds (smoothies), amb trenta delicioses receptes, i va més enllà amb noves elaboracions de sucs verds, de llets vegetals i de receptes elaborades amb la polpa dels sucs.

 

 

 

Siempre tengo hambre / David Ludwig

56Els innovadors estudis del Dr. Ludwig mostren que menjar en excés no et fa engreixar, sinó que és el procés d’engreixar el que et fa menjar de més. Això passa perquè les cèl·lules grasses juguen un paper clau en determinar quant pes ganes o perds. Les dietes baixes en greix actuen en contra teva. Retallar calories només empitjora la situació, creant una lluita entre la ment i el metabolisme que estem destinats a perdre, i al final acabes guanyant pes, encara que mengis menys.

 

 

Alimentación sana vs. transgénicos, aditivos y nanotecnología / Albert Ronald, Jeanette Jaime González

45En aquest llibre, els autors apropen al lector les últimes investigacions realitzades sobre les substàncies (additius) que avui dia s’afegeixen de manera habitual als aliments, les tècniques de manipulació genètica (transgènics) i la nanotecnologia (tecnologia aplicada a petitíssimes partícules dels aliments per tal de canviar les seves propietats organolèptiques), factors que en el seu conjunt estan envaint i perjudicant la nostra nutrició.

 

 

La Fibromialgia: consejos y tratamientos para el benestar

32El llibre proporciona informació de qualitat  i pràctica que permetrà a molts pacients, familiars  i professionals comprendre millor quins són els seus símptomes  i com es poden tractar. I proposa consells per a les parelles, els familiars i el  entorn del pacient, Des d’una llarga experiència multidisciplinària, revisa els protocols de tractament  farmacològic, físics, psicològics, ocupacionals i nutricionals.

 

 

Mima tu intestino: consejos prácticos para una digestión feliz / Christian Brun

12Nombrosos estudis científics demostren de manera incontestable que el nostre intestí i el seu equilibri permanent són les bases de la nostra salut i vitalitat. A través d’uns bons hàbits i d’una rutina d’higiene intestinal ajudarem al nostre intestí a reequilibrar-, trobar l’harmonia i fer que ens sentim i estiguem millor dia rere dia.

L’intestí és el responsable directe de moltes patologies, no només les que són pròpies de l’aparell digestiu (gasos, inflor, restrenyiment …), ja que també està darrere d’al·lèrgies, sobrepès o depressions. I és que l’intestí és un òrgan complexíssim que alberga, per exemple, el 90% de la serotonina -la hormona del benestar- que produïm, però també una estructura de neurones digestius tan complexa i necessària com la del propi cervell.

Christian Brun, reconegut naturòpata francès, ens explica d’una manera clara i no exempta d’humor per què l’ésser humà és un tot indivisible: encara que sigui primordial, la nostra salut no depèn només del que mengem, sinó també de com respirem, com ens movem…

 

La Alimentación que te fortalece durante la quimio / Mike Herbert con Joseph Dispenza

33Aquest llibre mostra que una curació més ràpida i millor amb una bona alimentació mentre se sotmeten  al tractament convencional. Això s’aconsegueix activant  la pròpia capacitat autorreparadora i autocurativa del cos  perquè ens ajudi. Per aquesta raó, durant el tractament és més  important que mai mantenir-se fort i actiu. Els autors et  ensenyen a canviar la ment, a eliminar toxines del teu cos, a menjar  els aliments que millor cuiden de tu ia afavorir el procés  de curació combinant exercici i descans.

 

 

Las 15 plantas medicinales que arruinarían a las farmacéuticas / Miriam Borovich

22La salut i la venda de medicaments comuns s’ha convertit en un negoci imparable. Cada any, la indústria farmacèutica inverteix milions en publicitat per incentivar el consum de fàrmacs en dosis excessives. El resultat és que moltes persones acaben patint una forta dependència als medicaments sense tenir en compte els riscos i els efectes secundaris que comporten, especialment quan no hi ha un control mèdic.

En aquest llibre es pot trobar 15 plantes medicinals que són l’alternativa natural a alguns fàrmacs i medicaments.

 

Tot és al teu cap: històries reals de malalties imaginàries / Suzanne O’Sullivan

191La doctora O’Sullivan ens presenta diversos pacients que ha tractat al llarg de la seva vida dedicada a la neurologia. La majoria tenen símptomes greus: ceguesa, sordesa, paràlisi, dolor intens, fatiga crònica… sense que es puguin associar a cap malaltia o causa física. Tots arriben a la seva consulta després d’un periple de múltiples diagnòstics, canvis de medicació i intervencions quirúrgiques. I és la neuròloga qui els hi ha de dir el que no volen sentir: que l’insofrible dolor que pateix el seu cos en realitat és al seu cap.

 

La Alimentación, la tercera medicina / Jean Seignalet

37Hi ha un gran nombre de malalties persistents a la curació per mitjans farmacològics i, en molts casos, infructuosa. La gran troballa del Dr. Seignalet va ser advertir que moltes d’aquestes malalties tenen un origen comú: la ingesta de molècules que l’organisme no pot metabolitzar ni emmagatzemar.

La dieta del Dr. Seignalet, també coneguda com a dieta ancestral, proposa unes pautes adequades a les necessitats reals del nostre organisme.

 

Vencer el estrés con mindfulness: programa de ocho semanas para fomentar la salud, la felicidad y el bienestar / Shamash Alidina

41UsoMq1oNL._SX355_BO1,204,203,200_Aquest llibre ens ensenya el senzill que és dominar les tècniques provades del programa de reducció de l’estrès basat en el mindfulness. Aquest programa ha ajudat a milers de persones a millorar el seu benestar físic i emocional; en tan sols deu minuts diaris, durant vuit setmanes, recorreràs pas a pas una seqüència perfectament estructurada de meditacions guiades i exercicis de ioga senzills.

 

Sucs verds: font de salut, bellesa i benestar / Carla Zaplana

9788490342947Lluny de ser una moda passatgera, els sucs verds aporten a la nostra salut beneficis evidents, tant en l’àmbit físic, com en el mental i l’emocional. Sabies, per exemple, que ens ajuden a oxigenar la sang, prevenen l’envelliment i milloren el trànsit intestinal? En aquest manual et proposem trenta receptes fàcils elaborades amb verdures i fruites per cuidar-te per dins i per fora, i fins i tot et recomanem quins toppings afegir-hi per donar-los-hi una injecció extra d’energia. I no t’amoïnis, hi ha un suc per a cada ocasió: n’hi ha de depuratius i desintoxicants, energètics, els que enforteixen el nostre sistema immunològic, els que ens posen més guapos, els que endarrereixen l’envelliment, els que milloren el nostre aparell digestiu o enforteixen els nostres ossos… Endinsa’t en el món dels sucs verds i veuràs que no pots deixar-lo.

 

Yoga para corredores /Lexie Williamson

baixa (9)Córrer és un exercici cardiovascular que genera endorfines que fan sentir bé. A més, l’exercici rítmic i repetitiu és un alliberador natural de l’estrès. L’inconvenient és que resulta molt exigent per alguns grups musculars y desatén altres, podent causar desequilibris musculars i lesions. Aquest manual en fa la correcció mitjançant postures de ioga pensades per estirar els punts claus en poc temps.  Cada postura, tècnica de respiració o de recuperació es relaciona directament amb el seu efecte a la carrera.

 

 

 

Perspectivas en nutrición / Wardlaw

 images

Una introducció a la nutrició, el llibre tracta temes essencials com els nutrients rics en energia, producció d’energia i equilibri energètic, les vitamines i els minerals, l’ aplicació de la nutrició en el cicle vital i per últim, una posada en practica dels coneixements de la nutrició.

 

 

 

Som el que mengem: guia d’estils de vida dieta GI + GL i exercici per a la prevenció i el tractament de la obesitat, la síndrome metabòlica i la diabetis /Bartomeu Vicens Sagrera

 978848264640El funcionament actual del dia a dia comporta dinar sovint fora de casa, tenir poc temps per cuinar en els sopars i moure’s poc. En una paraula, comporta tenir uns hàbits que afavoreixen l’obesitat i, finalment, la diabetis. 

Som el que mengem exposa la dieta GI + GL per ajudar a adquirir uns hàbits d´alimentació saludables i variats, especialment indicada per a les persones que pateixen diabetis de tipus 2, però molt recomanable per a totes les persones amb tendència a engreixar-se o que ja són grasses.

 

 

 

Puntos gatillo y puntos acupunturales / Juan G. Miñano Vigo

Aquesta o70029bra és una eina per als professionals que busquen respostes, tant des de l’àmbit de la medicina xina, com des de la fisioteràpia, osteopatia i altres disciplines que utilitzen tècniques manipulatives de teixits tous.

 

 

 

Anatomía del entrenamiento de la fuerza con el propio peso corporal / Bret Contreras

Amb il·lustracions anatòmiques en color, instruccions pas a pas i consells d’entrenament, és una obaixa (4)bra pràctica per esculpir el físic sense necessitat d’utilitzar pes lliure, màquines, ni equipament costós. Tant si acabes de plantejar millorar la teva força i forma física com si busques un mètode eficaç per entrenar a casa, a l’aire lliure o en qualsevol lloc o situació. 150 exercicis amb el propi pes corporal més efectius, amb 4 graus de dificultat.

 

 

 

Guía de nutrición para el entrenamiento de la fuerza / Alberto Muñoz Soler

Aquesta guiabaixa (3) exposa les bases fonamentals d’alimentació que han de conèixer els esportistes, així com les pautes dietètiques especials que poden modificar el seu estatus nutricional: els nutrients que aporten energia i els que no l’aporten, l’equilibri hidroelectrolític (l’aigua i els ions), la producció d’energia i l’entrenament de la força, i les ajudes ergogèniques.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>