La Passió 2017: exposició Instants

Del 20Z_Esparreguera Terra Passions_2 de febrer fins al 20 de març, exposició a la sala d’adults de la biblioteca, amb l’exposició “Instants”.

Instants d’emoció, sentiment, treball, dedicació i amor de tot un poble que ha creat una obra mestra, que impressiona per la seva bellesa i commou per la seva grandiositat.

Al llarg dels anys, els diferents elements tècnics, artístics, visuals, teatrals, literaris i musicals que formen l’espectacle són desenvolupats fins a configurar una presentació escènica de primera qualitat, on es generen un ventall d’emocions que arriben al cor de l’espectador.

Emocions que la vila d’Esparreguera ha sabut viure, gaudir, compartir i transmetre per tal que l’espectacle esdevingui un tresor cultural al nostre país.

En aquesta exposició volem oferir-vos un tast d’aquestes emocions compartides entre els esparreguerins i esparreguerines i el nostre públic.

“Instants” és la recerca de les emocions que produeix un espectacle popular al llarg de 400 anys d’història i tradició, on la imatge és l’autèntica protagonista.

(Abraça.pdf) Batega Crida  IMG_7323  IMG_7370