Club de Lectura Gent Gran

La Biblioteca Municipal L’Ateneu, la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Esparreguera IMG_0025i la Regidoria de Gent Gran de l’Ajuntament d’Esparreguera, s’han posat d’acord per tal d’oferir aquesta activitat, anomenada Club de Lectura Gent Gran, persones que no poden venir a la Biblioteca, fem el club de lectura a la Residència.

Dijous 14 de desembre

1/4 de 4 de la tarda, Club de Lectura Gent Gran: Un Gato callejero llamado Bob, de James Bowen. A la Residència Can Comelles.

cartell CLGentGran