Dilluns, 24 d’Octubre, dia de la Biblioteca

Dilluns 24 d’octubre, Dia de la Biblioteca

Aquesta efemèrides es creà l’any 1997 per iniciativa de l’Asociación Española del Libro Infantil y Juvenil (Secció de l’IBBY internacional) que volia fer un toc d’atenció sobre la importància de les biblioteques en la formació, l’educació i el lleure tant dels joves com dels adults. Per aquest motiu es proclamà el 24 d’octubre Dia de la Biblioteca i cada any s’edita un cartell amb un text sobre la importància i el valor de les biblioteques junt amb una il·lustració d’algun conegut artista.

Enguany el cartell ha estat il·lustrat per Elena Odrozola i el text és de Patxi Zubizarreta.