Cloenda del projecte “Les Lectures a Can Comelles”

11150447_866429110072269_7223546382040730406_n (1)Avui hem fet la cloenda del projecte “Les Lectures a Can Comelles”.

La Biblioteca Municipal L’Ateneu, la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Esparreguera i la Regidoria de Gent Gran de l’Ajuntament d’Esparreguera, s’han posat d’acord per tal d’oferir aquesta activitat, anomenada Lectures a Can Comelles, lligada a la residència municipal de la gent gran.

Es tracta d’una activitat adreçada fonamentalment a avis que no  poden llegir (per manca de visió o d’altres impediments), per la qual cosa, mitjançant la lectura d’un llibre amè que fan els voluntaris.

Tornem el dimecres 7 d’octubre del 2015 amb més lectures!