AVÍS IMPORTANT: aturada temporal del Catàleg Aladí

Des del dilluns 19 de gener a les 19.30h i fins aproximadament les 10h del dimarts 20 de gener no es podrà accedir al Catàleg Aladí. Això implica que des de les biblioteques NO es podran agafar documents en préstec ni tampoc renovar-los. Tampoc podreu accedir a l’espai personal del catàleg, per tant no estarà activa cap de les gestions en línia (com per exemple la renovació de préstecs) ni l’accés a les bases de dades electròniques dels portals web Biblioteca Virtual i Gènius.

avis_sierraLa incidència es deu a les tasques de manteniment que estem realitzant per tal de millorar el sistema informàtic.

La interrupció no afectarà al servei Wi-Fi ni la reserva d’ordinadors d’Internet, que funcionaran amb normalitat.

Preguem disculpeu les possibles molèsties que aquesta aturada temporal us pugui causar. Per a més informació contacteu amb la vostra biblioteca.